Perodua Alamesra Kota Kinabalu

Tahun 2012 adalah tahun yang cukup menggembirakan apabila Imbas Haruman telah lahir sebagai keluarga baru dalam Perodua. Imbas Haruman di Alamesra merupakan ejen jualan kereta perodua yang sah, yang menawarkan perkhidmatan urusan jual beli kereta baru bagi model Viva, Myvi 1.3, Myvi 1.5 dan Alza.

Terletak di Alamesra Sulaman Coastal Highway berhadapan dengan 1Borneo Hypermarket, kewujudan Perodua Alamesra di harapkan telah memberi ruang pilihan yang lebih pelbagai dan baru kepada pelanggan yang ingin membeli kereta jenama perodua di Kota Kinabalu. Lokasi yang mudah dikunjungi, terhindar dari kesesakan jalanraya yang melampau malah mudah pula bagi pelanggan mendapatkan tempat letak kereta secara percuma.

Demi menyeleraskan waktu berurusan dengan masa pelanggan, Perodua Alamesra beropersi setiap hari termasuk hari Ahad bermula seawal 9pagi hingga 9malam. Terdapat Model Viva, Myvi dan Alza dipamerkan di Pusat Pameran dan Jualan Perodua Alamesra pada setiap hari. Kereta Pandu Uji juga ada tersedia dan boleh digunakan pada bila-bila masa.
 


Alza 1.5 AT/MT

MYVI AT / MT

VIVA 660 MT, VIVA850MY DAN VIVA ELITE 1.0 AT/MT



Sila berhubung dengan Penasihat Jualan yang bertauliah bagi sebarang pertanyaan berkenaan urusan jualan kereta perodua, Pandu Uji maupun tempahan.


By,
Penyelia Jualan Perodua Alamesra:

My Contact 019807**** was changed to 010- 252 2022 due technical issue

Facebook Awang Salihin asaspro

Comments

Unknown said…
This comment has been removed by the author.

Popular posts from this blog

ASAS KERETA PERODUA - MYVI TECHNICAL SPECIFICATION

Harga Axia dan Bayaran ansuran bulanan Pembiayaan Kenderaan 2021. #CCMAxia #LoanBank #LoanKereta

Kereta Baru Perodua Alza KK Terkini